Overal te volgen
 

‘Meer mobiliteit’ op vernieuwde Vakbeurs Facilitair

Een van ’s lands grootste vakbeurzen, Vakbeurs Facilitair & Gebouwenbeheer, verhuist de komende editie naar de Jaarbeurs in Utrecht. Dat schept meer & nieuwe mogelijkheden voor standhouders op het themapaviljoen Mobiliteit. Want ‘mobiliteit’ is een toenemend interessegebied voor de ruim 15.000 facility- en inkoopmanagers die jaarlijks de beurs bezoeken.

Patrick van Tilburg van Expomotion (bekend onder andere van het Fleet Event & Lounges en Remarketing Event & Lounges) organiseert in samenwerking met TrendsinAutoleasing voor de tweede keer het themapaviljoen Mobiliteit op de Vakbeurs Facilitair & Gebouwenbeheer, met gemiddeld zo’n 15.000 bezoekers de grootste beurs voor facility- en inkoopmanagers.

Bezoekersprofielen

De beurs vindt plaats op 25, 26 en 27 januari 2017, ditmaal voor het eerst in de Utrechtse Jaarbeurs. Ten opzichte van de vorige edities in de Brabanthallen in Den Bosch, zal deze editie overzichtelijker (compacter) zijn en meer ruimte bieden voor de verschillende themapleinen en -routes. Een uitgelezen kans om ‘mobiliteit’ nog beter op de kaart te zetten.

De kwaliteit van de bezoekers is al sinds jaar en dag de reden waarom standhouders zo enthousiast zijn over deelname, blijkt uit de jaarlijkse rapportages. Op http://www.vakbeursfacilitair.nl/ staan de bezoekersprofielen.

Dwarsdoorsnede van de branche

In de vorige edities werd het thema mobiliteit vertegenwoordigd door een aantal mooie partijen, waaronder telematica/ fleetmanagement bedrijven als n Fleetmatics, aanbieder van laadoplossingen Allego, mobiliteitsadviseur Fleet Support en leasemaatschappij XLLease. Ook dit jaar zet Van Tilburg in op een brede maar relevante dwarsdoorsnede van de branche. “De schaalgrootte maakt de beurs interessant. Bovendien hebben exposanten diverse mogelijkheden om extra communicatiekanalen aan te boren.”

Themaroutes

Ook in deze negentiende editie van de vak­beurs worden voor bezoekers themaroutes georganiseerd. Deze routes worden op basis van de facilitai­re dossiers samengesteld. Zo’n onderwerps­gewijze route leidt langs de standhouders van dat onderwerp. Met behulp van thema­routes kunnen bezoekers veel doelgerichter over de beursvloer gaan, op zoek naar de standhouders die voor hen de juiste kennis en informatie hebben. Na de vakbeurs vor­men de themaroutes een naslagmiddel voor bezoekers die op zoek zijn
naar specifieke onderdelen van het facilitair management of                Bezoekers van de vakbeurs en hun functie
gebouwbeheer.                                                                                                      

Beursjes in een beurs

Op het themapaviljoen Mobiliteit komen, per paviljoen, maximaal acht bedrijven met een geheel eigen
propositie op het gebied van (zakelijke) mobiliteit.
Gelijk optrekken met elkaar, verhoogt in dit geval
de individuele attentiewaarde.
Beursjes in een beurs, te midden van een zee van mensenmassa.

Kenmerkend voor een paviljoenstand is de lange,
open zijde aan het gangpad, waardoor er een
maximale mo­gelijkheid is tot het leggen van contact
met bezoekers. Vergelijk het met een taartpunt.
Daarnaast biedt de achterzijde aan deelnemers de
kans zich tot een hoogte van meer dan 4,5 meter te presenteren aan voorbijgangers. Bedenk dat een
kwart van de beslissingen op het gebied van
mobiliteit door facility managers en inkopers worden genomen!


 Bezoekers en de groote van hun organisatie

Tenslotte is de all-in-prijs ook all-in­clusive. Dus inclusief inrichting, basis-communicatiepak­ket*, standaard stroomvoorziening en standbouw.

Facts

–          15.000+ bezoekers

–          400+ standhouders

–          Themaroutes

–          Symposia

–          Themapresentaties

–          Presentaties standshouders

–          Basis-communicatie-pakket*

–          Ook individuele stands in te richten

–          25, 26 & 27 januari 2017, Jaarbeurs Utrecht

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Schets van het Mobiliteitspaviljoen op                                                                                                                    Vakbeurs Facilitair

*Het basis-communicatiepakket zorgt ervoor dat stand­houders niet alleen tijdens de drie beursdagen maar het gehele jaar door onder de aandacht worden gebracht van (potentiële) bezoekers en collectieve activiteiten worden georganiseerd. Dat gebeurt niet alleen in het beursmagazine en bezoekersmagazines. Er is ook het Kennis- en informatiecentrum www.centrumfacilitair.nl, waarmee alle bezoekers van en voorgeregis­treerden voor de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017 digitaal bereikt kunnen worden.

Meer informatie over deelname aan de vakbeurs? Neem contact op met Patrick van Tilburg van EXPOMotion via: info@expomotion.nl of 06-26110245

© 2018 EXPOMotion
info@expomotion.nl M +31 (0)6 26 110 245 T +31 (0)36 841 4819 F +31 (0)84 867 4151
Deel deze pagina: