Overal te volgen
 

De ene loyale klant is de andere niet…. en dat geeft wel!

Op dinsdag 27 mei vindt er weer een Remarketing Lounge plaats in Hotel Almere van der Valk die om 16.00 uur begint.

Misverstanden over en mismanagement van klantloyaliteit.

De heersende gedachte over de relatie tussen klantloyaliteit en winstgevendheid is dat die positief is. Dat geldt echter lang niet voor alle loyale klanten. Uit onderzoek blijkt dat het verband tussen loyaliteit en winstgevendheid veel kleiner is dan verwacht en soms zelfs opvallend klein.
Het is dus de kunst om vast te stellen voor welke klanten geldt, dat het zin heeft om te investeren in loyaliteitsprogramma’s en hoe dan. We weten namelijk ook uit onderzoek dat investeringen in loyaliteitsprogramma’s meestal niet leiden tot betere financiële prestaties en hogere groei.
Soms echter wel en daarover gaat de interactieve presentatie van dr. Meindert Flikkema van de Vrije Universiteit.
Ook zal e-loyaliteit aan bod komen, hoe ga je om met je online aangeboden dienstverlening in een digitale wereld waar transacties steeds vaker anoniem en “uit het zicht” plaatsvinden.

U kunt zich hier aanmelden voor de Remarketing Lounge op dinsdag 27 mei in Almere. 

© 2018 EXPOMotion
info@expomotion.nl M +31 (0)6 26 110 245 T +31 (0)36 841 4819 F +31 (0)84 867 4151
Deel deze pagina: